Monday, November 29, 2010

a day before honeymoon

peringatan : entry ini adalah auto publish


mungkin... ketika entry ini di'terbitkan' aku sedang bergembira di lokasi hanimunan indah... heheh...just nak update...kejadian sebelum traveling...waktu aku naip ni, pukul 11 malam, hari khamis, 25.11. en somi dah bising suh masuk tido. takut aku liat ya amat nak bgn esk pagi... ye aku akan bertolak dari png esok pagi...yeay !!! sampai jugak hari yang dinanti2 kan...so far preparation sume dah complete...

::: pakaian pun dah masuk dlm beg....
::: pasport pun dah simpan
::: jadual dan map yg berkaitan pun dah masuk lam beg
 ::: makanan pun dah masuk dlm beg.nampak tak megi sepaket tu...mengikut forum yg aku follow mknan hahal susah sket nak jumpa.so ni je jalan selamat


meggi n tuna...oh roti gardinear lom beli.takpe kat epot ada


::: duit pun dah tukar...tapi cam tak cukup je, sbb tu aku standby gak duit mesia, cuma kene cari money changer je kat sana


::: deodoren n all those things esok je baru simpan
::: lagi...apa lagi ae???itu je la...arap2 takde yg tertinggal


hehhe... ok la uols...tak leh nak taip dah org sebeleh dok memanggil2...see u next entry
adios

6 comments:

Khumaera Ismail said... BALAS

slmt bervacation..hongkong mali.. =)

Iena said... BALAS

kite teka... confirm Bali kan?
happy holiday dear... :)

asna cute said... BALAS

have a safe journey dear! =)) jgn lupe ole2 ya hehe

eMMe said... BALAS

slmt hanimun!
moga balik nih ade la 'isi'
InsyaAllah...

hafiz said... BALAS

Eka..
Pi indon ka pi siam?

E K A said... BALAS

pandai maera teka yer...
lena: bukan balik...cuba lagi :)
asna n emme : tq asna n emme.doakan la ye...mana tau ada babymoon
hafiz : aku g hong kong dgn macau