Friday, May 7, 2010

bila en suami ke futsal

ergh...bosan siot...
aku tak suka sports.titik
mmg masa skolah lg aku tak penah involve dgn any sport
unless masukkan air dlm botol,bawa bola ping pong dalam sudu
ha...yg tu serah kat aku.mmg aku juara.suka aku main sukaneka nih
setiap kali sports day kat skolah aku yg sibuk lebih men sukaneka ngalahkan ank murid sendiri
kenapa aku tak suka sport???
::: penat
::: abes sakit 1 badan
dulu...masa muda2 dulu abah selalu ajak aku men badminton
setiap kali tu gak aku sakit tgn n kaki
sampai kene urut2
kenapa camtu???
jarang bersukan...dah tu skali bersukan...tak cukup warm up
tak sempat nak panas badan dah beraksi,tu la jadinya
start pada tu aku tak suka bersukan...
tapi
en suami lak kuat sport
so terpaksa la ubah mind set
bila g mall dia masuk kedai sport aku dah mula serabut tgk bola,jc n all those thing
mula nak cari alasan g tempat lain....
haisyyy...apa nak jadi nih
 tp aku tgh belajar menyesuaikan diri la
aku nak try suka apa yg en suami suka
(eh...paham ke...hehehe...apa2 je la ae )
buktinya ??? mana ???
cuba tgk...
aku dah berjinak2 turun ke gelanggang futsal bila en suami nak men bola
aku dok kat sebelah jd pom2 girl support en suami
(heee...tipu...)


nampak tu kat tgn tu apa...pen merah dan buku


sebenarnya aku g futsal sbb aku takut kene tinggal kat umah
al maklum la puan eka ni kan penakut yang amat
so aku terpaksa folo la setiap kali en suami nak main
yg en suami pulak setiap kali aku teman dia ke futsal, pura2la nak tunjuk hebat depan aku
dia igt aku tgk agaknya.pd hal isterinya gigih nyemak buku
heheheh...tak baik kan...alor aku tgh blaja la ni nak meminati bola
tp sejak ikut en suami ni
aku tau la little bit bout football game


eh...mana en suami



ini dia...ratu polos.peluh tu leh masuk dlm baldi aku rasa


pernah gak aku tarik muka bila dia nak men bola =)
(time aku tak larat nak ikut la)
sian dia kan...so skang dia dah bt jadual waktu sminggu skali je main futsal
weee....suka....
ok wat...



0 comments: