Sunday, May 23, 2010

yeay...ma parent was here ~part 4

sangat sedih ok...bila tgk mama dgn abah packing barang semalam.mau je air mata ni keluar sebaldi.tapi control...masuk bilik je terus dok kat dada en suami ngadu n nangis sepuasnya...belom puas aku bermanja dgn mama.dah nak balik.masa amat mencemburui aku.aku mmg manja dgn mama aku.sangat2...sampai skang aku still dok celah ketiak mama aku lg.waktu dorang datang en suami mmg terabai sikit...ampun kan dinda...dinda sudah lupa yg dinda ini sudah mempunyai kanda...nasib baik takde adegan pujuk memujuk... rajuk merajuk.en suami pun paham isterinya yg cengeng



aku yang ketiduran on the way nak anta mama ke airport.apa punya anak da...



my habits



tah apa yg dibualnya aku pun taktau


gambar-gambar di atas cukup utk membuktikan yg aku ni manja sgt2 dgn mama aku...sume ni di snap oleh en suami,buka anku sengaja ngada2 utk letak kat blog semata mata.yg lain haruslah di dalam pc sahaja tidak sesuai ditayangkan di sini.dgn abah pun manja...tp dgn mama lebih lg la.oh ya aku br perasan gambar aku dgn abah tak byk ye...harap maklum abah aku hanya suka mengambil gmbr org.malu katanya





kejap je dorang datang sini.tak puas rasanya...masih kedengaran riuh rendah suara mama n abah waktu aku berblogging ni.sedih.....hua...home sick sudah...mama pun asyik call aku jerk.dorang pun tanak balik aku rasa.tp nak bt camne kan

k berbalik pada hari terakhir dorang di sarawak. pagi sabtu tu aku la org paling lambat siap...kununnya tanak anta dorang balik.tp apakan daya...aku kene akur...abah ada urusan penting yang perlu dilaksanakan esoknya.tunggu la abah pencen nanti...dua2 aku anta ke sini...puas hati...sampai miri pun dah tgh ari...panas sgt kat sana.ini buktinya...mata aku yang sedia kala sepet bertambah bila di bawah pancaran terik matahari.dah tak nampak mana matanya



tak mampu lg diangkat mata ku ini.sunglass tinggal dlm kete sudah...


utk mengatasi masalah ini...haruslah cari air.tp tak de.aiskrim pun jadi la...baru aku tau ketiga2 orang ini mempunyai kesukaan yg sama iaitu mkn eskrim.kalu time ber eskrim senyap je masing2.menikmati... 


fokus pada eskrim


kat sana ada expo sempena hari gawai...mmg sgt kebetulan.sebelum ni tak penah ada expo camni pun.mmg sesuai utk tourist macam mama dgn abah


aku yang ghairah bila nampak tmpt shopping.terus tarik tgn mama



aku tgh melayan kehendak mama n abah...



mencari buah tangan utk di bawa balik ke malaya


puas pusing expo...beli brg2 sampai penuh tgn...perut pun lapar...jadi aku bawa my famili g mkn


mau oder apa ya...



both...mcd utk ditapau


sementara menanti order, makan dulu ringan2.chocolate indulgnce.yummy



en suami + abah


belum pun puas berjalan2,jam dah tunjuk kul 6.tibalah masanya saat yang tidak aku suka.iaitu perpisahan (buat sementara jerk) dgn my parents...selepas drama sebabak...en suami amik gambar sbg kenangan sebelum jumpa pulak raya nanti







i will miss them


0 comments: