Thursday, May 13, 2010

pet skolah aku



hambik ko...gempar 1 skolah tadi...bila budak jumpa ini
:
:
:
:
V



eii.....geli


dalam toilet budak laki
seb baik la budak sempat nampak ekor nya
kalu takkk...
jenuh skolah nak menjawab
dah la bukan main aktif lg ular ni
meninggikan dirinya
aku tatau wat type of dis ular
yg pastinya bukan ular ripong
kalu ular ripong berebut2 la ank murid aku bawak balik mkn
dan
ular ni sgt berbisa kata cikgu2 aku yg ibanese la
dorang lg tau hal2 cengini
skill menangkap ular pun mau ada
risau aku...tak kusyuk aku ngajar
ikut kan nak gak tgk
tp dilarang keras en suami
tp dier leh lak tgk
ini tidak adil...
yang peliknya
mana dia datang...
ular pun nak skolah ke
agaknya...sejak dua menjak ni kan hujan
sejuk...
jd si dia pun menumpang kat toilet tu
dah dekat dgn hutan
tu la jadinya
org kampung....
sila bersihkan kawasan kampung anda...
(aci tak arahan camtu)




0 comments: