Monday, May 3, 2010

kantoi agie...

td aku ada denda 3 org budak
sbb tak siapkan kerja umah
(jahat kah aku)
tak kan
aku bkn punish yg teruk2
i just asks dem to sit there n finish their work 1st
by doing so...i allow them to go back home
mana taknya...dlm  kelas main2
aku dok keep on remind
salin n jawab latihan yg cikgu bg
aku highlightkan berkali2 dlm kelas
sbb aku tgk bdk 3 org ni tak serius
when the bell ring
i asks them one by one to show the exercise
yg mana dah siap bole balik
d result is...
very dissapointed
3 of dem didnt finish the task
so i hold dem...
i asks dem to stay there until finish the work
then pass up the book by today
put the book on my table
ikutkan hati nak je bg dorang blk
tp dorang seakan mencabar aku tuk berbuat demikian
so aku nekad tuk hold dorang
perut ni lapar gile dah
aku blk umah dulu
suddenly ada org ketuk pintu
aku tanya dr dalam
sapa???
(no respon)
aku igt en suami la
dia kan selalu main2 dgn aku
aku buka la pintu
alangkah terkejutnya bila tgk budak 3 org tu dpn pintu
aku dah la superb seksa
nasib aku tak bt aksi 'daring' bila mengenangkan en suami di luar sana
kalu takkk...habis.malu den...
hish...budak budak ni...


0 comments: