Tuesday, May 18, 2010

yeay...ma parent was here ~part 2

hari kedua di bintulu...aku bawa mama n abah jalan2 tempat wajib di sini.nak bawa g pantai, suddenly hujan gerimis lak turun,so tukar plan g park city ( semalam pun dah bawa pegi sebenarnya) bintulu bkn besar mana pun,1 ari je tawaf dah habis pusing.so g tempat sama la.kesian lak dorang dok umah tak g mana2 kan.silap timing dorang dtg time skolah.apakan daya...abah aku tak leh nak suka2 hati tanak keje...and bt cam cmpany sendiri...hm...(sorry ae sejak dua menjak ni aku selalu tempek gambar kat blog...bkn apa...bila aku rindu kat dorang...gmbr2 ni la yg pujuk hati kecil aku ni)


 my family~again...



 
sempat lg



dgn en suami


pas je posing kat bawah, naik ke park city...jalan2...en suami g kedai komp wat pe tah...aku dah tatau nak belek apa kat kedai tu



macam tringin je laptop kecik ni...en suami...dengar tak



penat berjalan...harus lah mengisi perut kan...merangkap makan malam kitorang 1 family...nak makan kat mana ye ini malam....hoohooho...aku pilih



ya...HARTZ CHICKEN BUFFET.


tau tak kenapa...sebab...kat penang tak de benda alah ni...so aku nak bg mama n abah rasa makanan kat sini...1st time aku makan restoren ni pun kat sunway pyramid. tak igt dah bope hinggit...tp kalu kat sarawak RM18.70 per person...kat sana ... makanan sume yg berunsurkan ....



ayam



tp tak la sampai ke kek n eskrim pun ada ayam....agak2 la.masuk je dalam tu ko makan la apa pun...dia limit time makan sampai 2 jam je.tp tak leh tapau ae.jgn nak curi2 bawak balik...makan kat situ jer.




haippp...nak curik ae...



jemput makan...



my happy happy family



mama n abah yg kekenyangan tahap melampau 



sebelum balik sempat g bergambar kenangan dgn school mate yang kebetulan dorang pun ada kat situ



wat pe tu...nak mandikan i ke en suami


then balik umah...dgn hati yang tenang.baru dapat tido...lg pun perut penuh.mmg selama 2 jam aku dalam restaurant tu aku manfaatkan segala2nya...kek+eskrim+salad+nasi+ayam goreng+grill+etc...sume aku bedal.nak nya makanan yg menambahkan kolestrol lg la aku suka

0 comments: