Monday, May 17, 2010

'hadiah hari guru' dari pn farah

1st skali...makacih pada pn farah sbb mengingati diriku ini sempena hari guru. really appreciate it...tomei jer reward nih...lom penah dapat g yang ini.actually blog eka tak nice mana pun...bak kata org, hidup segan mati tak mau jerk...rasa nak hapdet...hapdet la...hehehe...






1. Apa yang bermain dalam fikiran kamu sekarang?
nak marking paper exam...sbb nak cuti tak lama lg kan...so bila dah setle keje leh la bercuti dgn tenang... (aci tak...cikgu yg sorg ni asik nak cuti jer)



 
2. Nama samaran kamu ?
banyak !!!
 eka,tikah,atika,budak tecik (ni gelaran budak nakal masa skolah)



3. Berikan tiga orang yang kamu sayang
mama, en suami dan abah






4. Panggilan untuk si dia
my parent call me kakak ,aku panggil dorang mama n abah
(padahal tak de adik pun,maybe dah terbiasa...dorang igt ada adik kecik lg bawah aku kot)
 my en suami call me sayang tp aku panggil dia abang ler


5. Hadiah yang korang impikan dari orang tersayang
dr my parent : aku nak dorang sihat sentiasa supaya leh teman aku hingga ke akhir hayat.titik...
dr en suami : kalu aku cakap aku nak baby cam mia sara a.k.a amani adamaya...(aci tak) nonsense la kan...lain la kalu aku dgn en suami comey cam mak bapaknya



 
6. Blog mana korang suka follow?
hohoho..yg ini byk.kalu nak tau...ada kat belah kanan nun...blog list..sume aku follow...aku suka blog yg berunsurkan kehidupan seorang isteri since aku sendiri tgh blajar cara nak jd isteri yg baik.



7. Bagi award ni kat 15 blogger lain dengan penuh penghormatan



sila jawab ye pada nama yang tersenarai di atas...selamat mencuba



 

0 comments: