Thursday, May 13, 2010

mode : excited

i have no mood to mark exam paper (aci tak)
just now baru je buka paper scince 1st page dah nguap
terus tutup balik paper tu
dah tu tgk jawapan mcm2 ada pulak
padahal next week kene submit mark kat pk dah
but i cant do anything
pemalas ya amat
tambahan pula mode excited nak jumpa my parent melonjak2
tak sabar nak jumpa dorang
apa la perasaan dorang 1 st time naik kapal terbang ae
dah la si mama tu gayat
igt g masa aku bawa dorang g langkawi
mama takut nak naik kabel car
aku gerak sket je dia dah mrh
dia takut bila cable car tu dok goyang
arap2 ok semuanya
jgn silap land tmpt len udah
jap g kul 4 aku dgn en suami gerak dr bintulu...
n kalu tak delay insyaallah kul 9 karang sampai la ma parent
en suami pun bersemangat waja nak jumpa MIL + FIL dia
alhamdulilah...syukur sgt sbb en suami dpt terima family aku seadanya



yeay...nak bawa dorang jalan2 miri
suka suka
mode ketika ini : dalam hati ada taman
sum more
arini dapat hadiah dr ank murid lg
apahal ae dorang kerap sgt bg adiah
musykil aku...aku dah ckp jgn bg aku apa2
baik beli buku rujukan...lg bagus
haisyyy...





0 comments: