Monday, May 10, 2010

ma cute mama

semalam kan hari ibu
so, i do a phone call to my mama
wish kat dia
happy mothers day
i said dat i love her very much
then
her asked me
bila aku nak jd mama pulak...
adush...soalan cepu emas
hohohho...
doakan la ye mama
mana tau berkat doa sorang ibu tuhan akan kurniakan
tak sabar nak ada cucu nampak...



cute kan mama aku


mama dgn abah mmg suka main2...mama aku sengaja bt2 nak dok atas abah...malangnya sempat di snap oleh aku.mau dia bising kalu aku upload gmbr dia kat sini.tp wat to do dah puas aku cari gambar dia...tak de


harap mama aku suka dgn hadiah yg aku berikan tahun ni
hadiah apa...hehehe...biarlah rahsia
tahun lepas aku bg bracelet kat dia
tu pun puas pujuk
dia tanak terima hadiah tu
nak nya dia tgk harga pulak
aku igt nak beli siap2
nak bt surprise kunun
tp aku takut dia tak bekenan
so biar tuan punya badan milih sendiri
tp lain jadinya
mentah2 dia tolak
puas dipujuk abah
baru setuju
geleng kepala pak guard habib tu tgk gelagat kitorang dok lawan tarik masuk kedai
aku suka sgt waktu dia dapat bracelet tu
tak tau apa perasaan dalam hati dia
sampai menitiskan air mata...
bg aku
apa lah sgt stakat bracelet
berbanding pengorbanan yg dia lakukan kat aku
aku bersyukur sesangat sbb my mama always beside me
no matter where i am
up and down
she alwayas there to support me
i really miss HER
dah lama aku tak tido dgn dia
rindu nak peluk my 'bantal busyuk'
dok bawah ketiak dia
cabut uban dia
bt spa kat dia (mama aku selalu skt badan dan aku la jd tukang urutnya)
silap2 masa dia datang nanti aku tido dgn dia lak
 dan en suami campak tepi la nampaknya
en suami...sila beri laluan pada anak manja ni yer...



yg kecik comel + kemetot  tu jari mama...yg satu lg jari aku la.hahahah

4 days left akan ku temu jari ini
bersabar lah wahai eka
:
:
:
:
V
counting day
arap2 aku dapat luangkan masa dgn my parent walaupun aku tgh sibuk marking paper on dat time


0 comments: