Friday, May 14, 2010

mystery box

kalu takde kelas...seperti biasa aku lebih suka dok kat bilik guru
dr jauh lg...aku ada nampak suatu objek di atas meja
dlm hati...apa kebenda nya tuh 



tak weird ke dah la warna hitam semua...seram jerk


risau gak aku
warna dah la menakutkan
tak de nama pengirim plak tu
mana tau ada bom ke
hah???
sapa nak jawab
tp aku malas nak layan sgt
balik umah br buka



hambik ko...sampai guna kaki...


mak ai susah gile nak buka
cam nak buli aku pun ada
di salotipnya seluruh surface kotak tu
bila dah dapat buka sikit (tu pun dgn bantuan gunting ok)
baru nampak ada surat
tulis
KEPADA : CIKGU ATIKA
DARIPADA : SHARIFAH 5C
nampak je nama budak ni
aku dah tau la
budak kelas aku
kecik cam guru kelasnya jugak...ehehhe
tp aku tatau apa motif sebenar dia bg adiah tu
nak kata teachers day lambat lg
minggu dpn
befday aku lg la
nak tau apa yg dia bg
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
V
alangkah terkejutnya aku bila buka
tgk tgk.....
TUDUNG





byk gila...jual kat cikgu ke apa ni


esok pg harus lah aku re confirm balik dgn cik pah ni
tah2 amik yg mak dia punya
ha...jenuh mak dia serang aku pulak
haiyh...
macam2 la
baru je aku ngadu kat entry lepas...
pasal pengalaman aku masa teacher day
sekali....kan dah dapat
ke budak ni ada baca blog aku
tak mungkin...
komputer pun takut2 nak pegang
tak mungkin tak mungkin



p/s : tak sabar nak tunggu esk.hari yang dinanti2.jmpa ayah dan bonda


0 comments: