Monday, April 5, 2010

am i need to ....



my laling g nyembang dgn geng dia
so leh la i bermaharajalela menerjah blog ke sana sini
nak update tentang apa yer
ha...
semalam... aku dgn en suami bercanda di tepi pantai
angin dah la sepoi2 bahasa



dalam dok menikmati alam flora & fauna
tetiba
en suami bersuara
sambil memegang tangan isterinya
ni antara dialog en suami yg sempat dirakam

en suami : nak tunjuk kat sapa ni sayang... (sambil memuncung kan mulutnya ke suatu tempat)
kalu org lain nampak camne...

aku terus tgk kat tmpt yg ditunjukkannya
opsss... terkantoi sudah
aku senyum sambil buat muka ketat
pastu mula la pot pet2 en suami
dalam hati "ala...dah angin tu nak tiup,terselak la"
tp aku tau apa rasionalnya dia berpot pet tu
dalam pot pet pot pet tu
ada gak la hint
cam dia suh aku pakai bj yg sopan santun
camni




atau lebih tepat lagi
tudung litup cenggini
korang tgk la aku ni camne
im not such a good woman ok
 adoyai...
korang nya hasben camtu tak
en suami tak la mendesak
 tp dia kata bt slow2
bila ae aku nak berubah jd cam link atas tu
lom sampai seru lg la rasanya
tp i will try to be like dat
cuba tgk baju2 aku
mostly ala2 camni je la

 










jauh beza kan...
nak transform jadi muslimah sejati
yg mana yg rapat dgn aku
tau la aku ni jns camne
even my mama pun biasa2 je
kalu aku bt transformation on the dot
sure mama + relative + seantero dunia
 akan kagum punya la
nanti la en suami ae...
dah sampai seru i akan berubah jugak
aku tau dia yg kene tangung sume dosa2 tu
tp tu la
adeh...wahai suami ku ...



ampunkan aku (insaf seketika)



tgk muka budak tu...kene bebel dgn en suami senyap je. padan muka dier

 












tp kejap je insaf tu...
pastu jadi jahat balik
waktu dia sibuk me reply msg member dia
aku lak tumbuh tanduk
tgk aksi nakal di bawah

 

tanpa pengetahuan en suami


 

seperti biasa kalu dah bercanda di tepi pantai
tak sah kalu tak pegi ke kedai feveret kami




nampak tak.ramai sangat org time ni.ada yg layan 'tiger'lg




waiting for order.cuba teka apa yg aku oder


 


tara !!!! dats is mine. ini cocktail mmg tak leh miss kalu g tg batu



0 comments: