Tuesday, April 13, 2010

oh my weight

sangat membimbangkan
the picture shown below
langsung tak nampak cemas





tp dalam hati ni sangat risau
padahal aku yg nak sgt
berat badan aku cecah 40 sebelum ni
(tp naik secara berkala la bkn mendadak camni)

camni citernya...
hari ni mood nak memasak merudum sekali
jd aku pun merengek2 kat en suami
mkn luar je la
KFC
aku oder snack plate+shrimp
en suami oder nasi beryani + chezzy wedges
pas je makan nampak tempat timbang berat tu
aku pun menggedik la nak timbang
and
the result is...


me : last month : 38-39


en suami : last month : 43-44



apakah maknanya si sebalik angka2 ini
laki bini bertambah berat dengan mendadak
perlukah sebulan sekilo
aduh...
sampai mama aku ckp
nanti jemput dorang kat epot miri
tulis nama kat kertas
takut dorang tak kenal
ank+menantu nya sendiri
sampai hati...



0 comments: