Saturday, April 17, 2010

bila si isteri botakkan si suami

pergh!!!
arini dalam sejarah
aku mencipta rekod
aku berjaya menggondolkan rambut suami ku ituw
apa!? korang tak caya???
tgk ni


ni gambar sebelum...eii...bucuk tak mandi masuk dlm blog



ini pulak selepas dibotakkan (sila abaikan background belakang)


memang pada zahirnya
aku slalu botak kan kepala dia
( dalam erti kata lain mengempiskan wallet dia)
tp kali ni betul2 aku botakkan dia...
terer nya cik eka puan eka
mula2 dia cam khuatir gak
bila aku offer nak ptg rambut dia
sbb takut aku tak pandai
tp aku yakinkan dia
aku ckp
aku selalu gunting rambut anak murid aku
(padahal tipu je,aku tak penah pun main gunting2 ni )
karang silap gunting
tergunting pulak telinga nya
tapi hasilnya memberangsangkan kan
utk pertama kali
ok la kan
bkn susah sgt pon
botakkan je
aku bkn apa
dah byk kali minta en suami g kedai
 potong rambut
tp tak jugak
dah rini cuti
aku apa lg
sebelum dia mandi
aku pun meng offer kan diri ku ini
meh sini...'syg botakkan rambut abg'
nak lari mana lagi kan
dah aku kata aku nak
aku nak la
rimas weh
rambut panjang2
nampaknya pas ni
aku leh buka kedai
eka's saloon
apa pendapat korang
bole ke profesion perguruan aku ni switch to barber...
hehehe

.....................ε(o_o)з....................



2 comments:

hafiz said... BALAS

guna mechine kan senang...

E K A said... BALAS

itu la pasal...
guna mesin je
suka je aku