Friday, April 9, 2010

yeay...pandai pun !!!




en suami tgh memilih ayam.si isteri takmo pegang.nanti bau ayam


apa itu...
hehehe
comercial break
tp yang aku nak citer ni...
tak de kaitan dgn citer di bawah ni
aku nak ckp...
dah pandai pilih ikan
arini la pecah rekod
sebelum ni asik dpt yg buruk jer
aku dgn en suami mmg lemah bab membeli ikan neh




disebabkan itu
kat umah
ada ayam+sotong+udang+daging je
dah byk kali terkena
tak reti nak beza
org ckp tgk mata ikan tu
kalu merah  fresh lg



wajiblah en suami menolong si isteri selepas penat bekerja


tp bila g pasar
 sama je mata dorang neh
moral of the story
masa bujang rajin2 la g pasar dgn mak ye
so that u able to know the fresh fish
neway congratz to both of us
ada perubahan


....................(o_o)......................

 


masa aku on da way balik dr pasar
aku nampak sesuatu...

::
::
::
::
::
::
::
V


pihak berkuasa sila ambil tindakan.sian ayam2 ni

tak sangka
di zaman milineum ni pun
masih ada yg mengamalkan kegiatan sabung ayam ni
sbg mata pencarian utama
cian ayam tu korang...
siap darah2lg berjuang
 utk memberi tuannya duit


 

0 comments: