Thursday, April 1, 2010

flight ticket??? ~done !!!~

yuuhuuu
akhirnya dapat gak beli tiket
mas nya server down sgt2
tp mungkin gak internet ku ini
slow je
windunya kat my hometown
 aku bukan apa
 skang tiket tgh murah
tak caya
tgk kat sini
ha....murah kan...
tu kelam kabut aku dgn en suami book
last year aku sorang dah seribu pegi balik

tahun ni en suami decide tuk raya kat umah aku
ca...yang abg
thn dpn ???
thn depan lain citer la
rasanya...cam kene kat umah dia je...
ye la...dia pun ada mak gak
tak kan umah aku ja
cuti skolah kejap sgt.raya kedua dah kene balik sarawak
cedih
tp tak pe la...janji leh balik


yg pastinya aku rindu banget sama ini org

:
:
:
:
:







aku dah beli tiket tuk dorang bln 5 ni
so dapat la ketemu ayah dan bonda ku
tingal lg sebulan lbh je lg
yeay yeay



p/s : inilah nasib anak di perantauan 





0 comments: