Thursday, April 8, 2010

im felt guilty (o,o)

td masa aku tido petang
ada org ketuk pintu
en suami mmg dah pesan
kalu org ketuk pintu jgn buka
tp lama sgt
at last aku tnya dr dalam
sapa kat luar tu
'Saya, Edward Bedendang'
kedengaran mcm suara ank murid aku neh
aku pun apa lg
buka la pintu
tup2 ada tgn kecil hulurkan baju
mcm aku kenal jak baju tu
setelah ku telek baju tu
upa2nya baju tido aku
'mana kamu dpt baju ni'
aku tanya dia
'baju cikgu jatuh kat bawah'
?????
confuse seketika
maybe baju tu jatuh masa ditiup angin
tetapi
mana dia tau itu baju cikgunya
sedangkan aku dok tingkat ats sekali
masih ada rumah lain yg turut ampai baju
bawah lantai aku ni ada cikgu skolah petang
dia pun ada gak ampai baju kat luar tu
'mana kamu tahu,ni baju cikgu?'
aku tanya dia
then dia jawab
'saya tau la tu bj cikgu'
sambil berlalu pergi
sampai aku terpaksa jerit
utk say thanx kat dia
musykil gak aku...
baju tu baju tido
tak pernah aku g skolah pakai baju tido
dah la superb punya seksa
(paham2 la... hadiah dr en suami masa wedding ritu)
sum more
aku bukan jenis yg tau pakai baju klawar+kain batik
lama gak aku pk
tak mungkin ank murid aku penah nampak
nak dok kat muka pintu pun
 ditegah sama sekali oleh en suami
apatah lg kalu ke sekolah pkai baju tu
aduh...
tp aku mls nak amik port
think +ve jerk

yg aku rasa guilty nya
si edward ni slalu je kene marah dgn aku
tp leh je bt baik dgn aku lg
sgp antar baju tu
sgp memanjat tangga
tuk bg baju cikgunya
muka tak bawa buku+tak bt kerja rumah
muka dia la
selalu je kene pulas tinga dgn aku
tp tak serik2
kalau ari ni marah
pg esok
aku g skolah
kat corridor tu dia dok pngil
'cikgu atika....'
pelik kan budak2 ni
tulus betul sikap tu
langsung takde rasa dendam
walaupun kita marah dia berkali2

tp ketahui la edward
cikgu marah kamu
sbb cikgu sygkan kamu
cikgu nak kamu jd pandai+org berguna
n
ubah nasib family kamu
(luahan hati cikgu)

serius la
aku mmg bukan jenis suka suki
marah ank org
tp...i must too
aku nak dorang sedar


ni la budak yg aku maksudkan~ Edward Bedendang


0 comments: