Thursday, April 15, 2010

NDA SABAR KA PULAI KE MENUA...

apa tuh
maksudnya
aku tak sabar pulang ke tanah air ku ituw

AKU RINDU AMAI-AMAI AGAI BALA APAI INDAI MENYADI AKU..."

ha ni apa ke bendanya pulak???
aku rindukan mama abah aku sangat2
 (apai=bapa , indai=mak
bahasa melayu sarawak )

seriua...rasa dah jam otak ni
serabut kepala otak aku
aku tatau apa yg menyebabkan aku mcm ni
mungkin tekanan kerja
pagi tadi hujan lebat mencurah bumi kenyalang
pas semayang subuh...
tersentuh sgt
 tetiba teringat kg halaman
aku tak penah berengan dgn mama acah selama ini
tp en suami tenangkan
lg sebulan je dah nak jumpa dorang
sabar sikit je la
aku tau en suami risau bila aku tak hepi
tp aku tak leh nak tipu diri sendiri
en suami...
i need some space
to let me forget all those thing
nak kua dr bintulu ni
then release tension
tititk.....


.............................(*,*).........................

0 comments: