Monday, December 13, 2010

fantasia bulan madu ~ part 6

oh..damainya bila berada di rumah mertua...sehingga menyebabkan aku malas nak berblogging...malam2 je dengar bunyi cengkerik. pepagi lagi dah dikejutkan dgn siulan kedamaian burung murai.kalu umah aku...bertuah...pepagi lagi dah dengar bunyi hon lori kilang kat belakang umah.sakit tinga aku... mlm first di pahang aku dan en somi diserang tupai. boley si tupai tu buat sarang dalam bilik en somi.nampak sgt la dah lama tak berpenghuni bilik ni kan. aku igt kan kenapa tupai tu bising2 rupa2nya dia tinggalkan ank dia dalam pasu bilik en somi.adoyai... dan skang ni aku dah jadi mak tupai...tiap2 ari bagi dia makan buah.comel gila...bercerita tentang, pengalaman 1st time dok umah mertua...wah...best giler...dilayan bagaikan anak putri... mak saya takde ada pompuan ye. sbb tu dia suka kot layan aku nih. sampaikan nak mandi pepagi mak dah jerangkan air panas...harap maklum air kat sana sangatlah sejuk mencengkam jiwa.kata felda. memula sampai umah, diberinya aku kain batik.malangnya si menantu ni tak reti pakai.sudahnya aku jadikan kain batik itu sebagai selimut...ahahha....ok...dah dulu cerita tentang kampung en somi...terus sambung ke episod percutian ke disneyland.ini adalaha sambungan entry lepas.kan aku dah janji nak bawak korang g



DISNEY ON PARADES


ia merupakan satu perarakan disney n friends...berlangsung di sepanjang Main Street USA pada pukul 3. time ni kita akan dapat jumpa maskot2 spr mickey mause, alvin n chipmunks, dan tuan putri seperti sleeping beauty n so on. seperti biasa fill in da blanks...tuan rumah tak de masa nak letak caption utk setiap gambar ye




























cukup sudah gambar disney on parades.tak larat dah nak upload.byk sgt. kalu nak lagi, meh umah aku.tak pun pegi HK tgk sendiri. lg seronok. tp mmg mmg berbaloi la kita bayar 350 tu...terhibur... sbb derang ni mmg menghiburkan. siap turun nak menari dgn kita sepanjang jalan mainstreet USA tu...si tuan putri pula dok bercakap2.oh cantiknya dia...geram saya tgk kamu



2 comments:

Lina Rahim said... BALAS

tengok gambar2 ni teringat pulak masa kecik2 g Disney On Ice tu..pempuan cantik2..

E K A said... BALAS

Disney on ice kat mana lina.mesti best kan.suka nengok putri2cntk tu