Monday, December 27, 2010

suami saya demam !!!

buat pertama kalinya
dgn ini aku mengisytiharkan
aktiviti pada hari ini adalah... 
lepak2 di rumah


 sambil makan jeruk jambu (abaikan jerawat bata di pipi kanan)


 yang dibeli semalam


yeay !!! tepuk tangan semua
nampak sgt la
selama ni tak lekat kat umah
ya mmg pun...tiap2 ari mesti keluar
sekurang2nya gi tesco je pun
seb bek dekat dgn umah kan
disebabkan en suami demam
maka
jadual pada hari ini terpaksa ditangguhkan...
agak kecewa di situ
di saat nak habiskan sisa2 cuti di tanah melaya en somi lak demam
tp apakan daya
sian betul bila melihat dia berselubung dalam comforter
sila lihat...


sian kan !!!


tu la...berendam lama sgt dalam lost world
sampai demam2 dibuatnya...tp takpe
di kesempatan ini 
aku akan publish sebanyak entry yang boley
sementara dia tgh tido
bagi memenuhi target
cabaran membuat 30 entry bagi setiap bulan
huahahaha



6 comments:

Mr n Mrs Zaidi said... BALAS

ALAHAI KESIANNYA KT SUAMI AKAK NIE.... 2 LA DEMAM SBB ASHIK G JALAN2 JER KOT...XPUN DEMAM SBB XNAK G SERAWAK LG...NK SAMBG CUTI...HI3....JUST JOKING...

fikaryna said... BALAS

la..ciannya..kasi makan ubat ikut waktu yer cik misi..:)

*luv Syahnia* said... BALAS

akk mmg kaki bjalan kan
tgk smpai dmam asben akak..hehe

cumell akk pkai tdung tu :P

moga asben akk cpt smbuh yea..

E K A said... BALAS

mrs zaidi : tu la pasal. demam sbb nak balik sarawak la tu

ryna: dah jadi cik misi dah skang ni

ain : sangat kaki bejalan...tq ain...

PUANSTOBERI said... BALAS

teheheheheh.... tu dmm nak masuk sekolah namanya. teheheheheh

E K A said... BALAS

itu la pasal kekda.dmm nak masuk skolah ahahha