Wednesday, April 13, 2011

aku dan ABC

kat luar sana matahari sgt terik
nak keluar pun malas


 tapi, panas2 gini pekena ABC sedap gak kan



 tetiba teringat ABC masa aku mkn cuti bln 3 aritu



 aduhhh...nikmatnya




abes muncung mulut2



abang....jom cari ABC


eh korang....penah tak makan ais kepal
aku tak tau la kat tmpt korang panggil apa
tp zaman skang susah dah nak jumpa ais kepal tu
igt lg...
 setiap kali nak g ngaji petang kelas fardhu ain
mesti singgah kedai pak mat beli ais kepal



 mana satu cik eka...ahah? 
ala yg berdiri cam nak nyanyi lagu negaraku tu.yg muka penuh tpg tu


bukan tu aja, beli laksa 50 sen mkn dgn straw
sambil kayuh beskal
rindunya saat itu
tapi 
skang mana nak cari laksa 50 sen???
insyaallah tak jumpa dah
dulu bawa sekolah 50 sen pun kira byk
skang bawa 50 sen tak dp apa
kuey je kot



5 comments:

PUANSTOBERI said... BALAS

teheheh...comey la itu budak... muka tak ubah la Eka. hik hik :D

PuaN su SU said... BALAS

alo looo...comelya dia.....
ABC kay syn 2 shah alam sedappp wooooo..
ABC torpedo

eMMe said... BALAS

Eka comel la waktu kocik2 dulu...hahaha...ABC yg ade eskrim kat atas tu mmg layan...

E K A said... BALAS

@eMMe
ala me...masa kecik je ke...dah tua2 gini tak comey lg dah???

@kekda
ehehhe...yg berubahnya bila merajuk...muncung 14 inci tu leh bt riben.kalu tak dpt apa2 yg dia nak...ha siap...muka cam ank tarzan la nanti


@su
humagaih...torpedo!!! festime dgr.canne leh dpr gelaran tu su

Daleela said... BALAS

Eka... comelnye berbaju kurung time kecik2.. hehehe