Wednesday, April 27, 2011

tembam dah

baru2 ni ada aku upload gambar paling latest
rujuk previous entry
saja je ngengada
setelah mendapat teguran dari emme
dia ckp lama tak nampak kitorang bergambar secara duet
ye la emme, sejak ketiadaan tripod ni mood bergambar tu dah kurang sket

pada satu hari, aku tempek la beberapa gambar kat fb
ye kat fb aku tak letak banyak gambar
kurang selesa, skang ni dah rasa takde privacy kat fb
sbb terlampau ramai yg tau fb aku specially relative n ank murid
so kat blog je aku leh tempek gambar yg sensor
so beruntung la pada yg dpt view blog aku
ek eleh cam poyo je...sapa nak tgk gambar ko sgt
tp kalu derang terjumpa kat en google abes la
penah gak rasa cam nak private kan blog ni

mulanya tanak letak gambar kat fb...tp tok aku la
nak tgk, see tok2 pun pandai fb taw
katanya dah lama tak jumpa cucu sulung dia ni
utk mengubat rindu sanak sedara aku di kampung
kata dah lama tak balik kan
so aku pun upload la
tak lama pastu, dapat komen dr sepupu mama






dia hampir tak kenai aku sbb pipi tembam
ayo baru tak jumpa 4 bulan taw
pesat betul perkembangan badan ku ini
ye aku mmg akui dan  dah tau kenaikan berat badan ni
setiap kali g timbang
tp apa kan daya
tiada keinsafan plus hati manyak senang oh
sini aku zoom lagi pipi tembam ke korang



ahahah...abaikan ketidak seimbangan mata kiri dan kanan
aku pun tak perasan mata aku kecik sbelah upanya
leh masuk dalam golongan OKU tak



7 comments:

puanstoberi said... BALAS

akak tgk gmbr atas ni n akak tgk gmbr my nikah day Eka tu.
Tembam la sket.
Tp biasa la ..da kawen kan. Biasa tu biasa.. usah dok gusar :D

~izan~ said... BALAS

mata akak tgk comey je tu...tak tembam pun hehe..kiut je =D

E K A said... BALAS

@~izan~
mmg pun kekda...kembang semnagkuk dah.malu lorr

@~k.izan~
akak, sbelah kecik la...cacat sket...apa2 pun alhamdulilah dgn kurniaannya...

~izan~ said... BALAS

ish dik..bukan tu maksud akak,akak kata mata akak sendiri tgk adik tu ok je tak tembam hehe...maaf cikgu,anak murid salah buat ayat,,hehe

su su said... BALAS

kajian scientific,,muka manusia mmt tak semetri......ini yg su pernah baca dulu...cer ukur kalau ada yg sama he he he.....

pipi gebu macam pau tu yg comel eka....

E K A said... BALAS

@su su
ahahha...pau segera ada la susu

@k.izan
o itu ncn ka...eka silap pahm la...igt kan mata tu...ehehhe

Zana Adieyza said... BALAS

eka, zana pun rasa mcm xde privacy dah kat fb tu.. then zana mula rasa x selesa dgn pertanyaan kat fb.. mcm eka tau, setakat ni kita kan belum ada "rezeki" tu kan.. so bila ramai sgt tanya n buat mcm2 andaian, zana mula xlayan fb.. rasa nk ttp je acc fb tu.. hihihi..

eka, zana lg tembam la!!