Friday, April 15, 2011

eiiii....bongox !!!

geram la....buka2 je email dapat benda bongok ni
dah la sender dari aku lak tu
tp sumpah kawan2
aku tak penah buat keje tak senonoh camni




bila buka je benda tu, ha hambik ko
link jual viagra
 apa kebendanya ni. aku tak penah pakai viagra
dan kalu tak silap aku lelaki je kan pakai viagra
tak kisah la apa2pun yg penting
aku tak berminat nak amik tau dan nak beli benda ni
tp kenapa selalu dapat email ni
yg tak bestnya
siap cc kat org lain lagi...nama aku gak yg naik
canne ae...
mesti org igt aku ni gila seks
camne nak hentikan semua ini
tolong !!!!!!!
aku insan yg tak bersalah


6 comments:

hanidatul shatira said... BALAS

ada yang hack akaun u kot...be careful dear....always change ur password for protection

E K A said... BALAS

nida : thanx for ur suggestion...canne leh tak terpikir nak tukar password ae...akan bertindak segera.tq so much

PUANSTOBERI said... BALAS

a'ah..akak pun dpt. tp akak tak klik pun sbb tau bkn dari Eka. So, trus klik as 'report spam'.
Btul..tukar password trus eka

E K A said... BALAS

o kene klik report spam ae...huhuhu...jahilnya eka bab2 ni.tak penah dilanda masalah gini...

mommie yuyu said... BALAS

jahil gak..xtau la nak beza kalau acc kena hack ke apa..

pn fAzrin in d h0use said... BALAS

no wonder la eka..wan slalu dpt email dari eka..tp wan xbukak sbb dah agak dah.... tukaq pasword ja eka..