Thursday, April 14, 2011

mari mengundi !!!

rasanya semua org tau
esok hari mengundi utk negeri sarawak
sapa la menang gamaknya
actually aku tak amik port sgt hal politik ni
tak berminat !!! titik
skang ni keluar je ke bandar
penuh dgn poster
tp kalu nak dibandingkan dgn
kampung aku kalu ngundi lagi meriah kot
geng2 aku kat skolah ni yg sarawakian la
sibuk apply cuti utk menunaikan kewajipan
nape la tak dpt cuti arini kan
kampung derang dah la jauh nun di sana
ada yg nak kene redah hutan belantara
naik bot lagi
sepatutnya bagi la cuti utk perjalanan
cam aku masa ngundi dulu (wat masa ni, skali je pernah rasa)
dapat kelonggaran utk bercuti
tiket pun kerajaan support






agaknya apa yang menang ye
kat sini sume nya di conquer oleh chinese


6 comments:

PUANSTOBERI said... BALAS

awak tak jadi petugas ke yunk?? salu cikgu jadi petugas kan?? hik hik :D

E K A said... BALAS

a'a kekda...kat sini ramai yg jadi petugas tu...tp eka ni pemalas...eka sgt menghargai pagi weekend eka dgn bgn lewat

Mr n Mrs Zaidi said... BALAS

jom2....
g kuching hari tu penuh dgn bendara jer.. nak posing pun terhad..hihih..

Fika Ashikin said... BALAS

waaa..esok la eh ari mengundinye..ehh nktanya bleh..cemana ble telempaq ktsna?kawen ngn org sna ke..or awai2 posting kena lempaq sna?ngeeee.. :P

PuaN su SU said... BALAS

eka sayang time tido kan

E K A said... BALAS

@Mr n Mrs Zaidi
ahahhah....salah time la.g time derang nak ngundi.tp ok je kan...terasa sket bahang nak ngundi tu


@su su
a'a time tido.jom tido jom ;)

@fika
ha...esok ngundinya...alkisahnya eka tercampak kat sini sbb masa posting tu belom kawen.kebetulan en somi pun 1 skolah...apa lagi dara dan teruna ni pun menggatai la.stelah tergoda sgn pujuk rayu en somi...kami pun kawen.ahahahah...dia org pahang.seb baik tak tersangkut dgn org sini...kalu tak....tak balik dah ank mak soramg ni