Sunday, April 17, 2011

dia mai dah

last week, Selasa berjumpa Rabu 
untuk meminta Khamis 
menyampaikan pesanan kepada Jumaat 
agar dapat memberitahu Sabtu 
untuk mengingatkan Ahad 
bahawa Isnin mula bekerja esok. 
Alahaiiiii.....!!!! cepatnya masa berlalu
weekend tak rasa apa pun
lemah je rasa nak ke sekolah
kalu boley nak hari2 camni


boley ??? boley, lempang sekali
korang penah rasa tak camne aku rasa skang ni
ke aku je dapat penyakit camni setiap kali senin
asal isnin je, otak ni lembap je pakej dgn penyakit M skali la tu
nak bgn g skolah pun maleh...ye la
dari umo 6 tahun ke sekolah je kejenya
dah bosan gamaknya
astaghfirullahalazim...eka...cer betulkan niat tu
kesian ke budak2 yg dahagakan ilmu kat skolah
tak baik tau
dear....... moh le kita berjemaah
seru semangat sama2

13 comments:

Lina Rahim said... BALAS

warggghhh! mempunyai monday blues yang sama...

E K A said... BALAS

la lina pun ada penyakit ni ae.gimmi pai !!!

mommie yuyu said... BALAS

kalau kat trg ni, hari ahad..bila sabtu malam ahad je, mula la dtg penyakit M tu..hehehe..sabar ye eka

PuaN su SU said... BALAS

mohhh mohh mohhh kita semangattttt

Anonymous said... BALAS

pic kn mana 2 eka??chantek lh~~

E K A said... BALAS

@mommie yuyu
a'a la kan...ari ahad dah keje

@susu
semangat tak su...ehhehe

@anonymous
hm cantek kan...:) bangga jadi rakyat mesia.ada tmpt cantik gini

Anonymous said... BALAS

dmana 2 eka ya?kitorg nak tau juga..actually im nt from malaysia

E K A said... BALAS

@Anonymous
o...ye ke..ni di I-city...dekat s.alam kalau tak silap saya

Anonymous said... BALAS

ok thanks eka..

eMMe said... BALAS

Eka, lame dah tgk gambar kowang dok berdua2an di sini, sila la wat entry tag pula ya, cepat jgn lambat, byk senang ini punye...hehehe

aDieyZa said... BALAS

zana pun selalu alami masalah yg sama.. hihi.. tp selalu anggap isnin tu hari jumaat.. ckp kat mulut la, tp dalam hati penyakit M tu sangat kuat.. hihihi

E K A said... BALAS

@eMMe
me nak tau dak...nape dah lama takde gambar berdua2an...sbb tripod tetinggal kat kampung...tu yg takde gambar scr duet...sad sad sad

@zana
o kira pujuk hati la zana...ehehhe...eka ni dah tak makan pujuk dah.otak mmg lemau je ari senin

Daleela said... BALAS

Dear... bukan awk je ada penyakit tu.. i pon ada penyakit tu.. haisshh