Friday, April 22, 2011

sedih !!!
arini bangun pepagi
takde sapa layan
en somi ada program amal yg aku katakan sebelum ni
slalunya pepagi dia yg btkan sarapan selama aku sakit ni
tp arini dia dah lewat, bgn2 mandi terus keluar
tetiba teringat kat mama dgn abh...hua nak nanges




time kasih juga diucapakan pada kalian semua yg sgt concern
walopun ada antara kita hanya jumpa di alam maya
tp ke'concern'an korang tu
buat aku rasa dihargai
terima kasih banyak2 pada







segala nasihat.saranan anda amatlah dihargai
oleh aku yg cetek ilmunya
boleh...barli pun tak kenal
slalunya kalu kat kedai kan yg dah siap masak
besar gedabak jadinya...
sebelum di rebus kecik je rupanya
cam biji cili, siap mencurigai en somi lagi
sbb dia yg pegi beli
bila call mama...mama kat mmg la
bila rebus baru la dia kembang bengong juga aku ni
tp tu la, skang ni dilanda cirit birit pulak
tak tau la apa yg tak kena
apa yg aku makan semua kelua balik
tak sempat sampai ke mangkuk tandas
habis bersepai ops...keji sket statement tu

 tp kalu lama2 camni, kurus la aku nampaknya...


5 comments:

PUANSTOBERI said... BALAS

hik hik..jgn wisau, walo Eka jauh diperantauan, tp kawan2 kat alam maya sentiasa ada utk doakan Eka.
Mak n ayah Eka mmg sweet. :)

izan said... BALAS

ala cian ika..
jaga diri, pepun moga awak cepat sihat...

su su said... BALAS

moga cepat sembuh eka

E K A said... BALAS

kekda : nanges dgn ayat kekda camtu.sedih....mama dgn abah eka mmg gitu...comel.rindu mereka sgt2

izan : tq ye doakan saya...hukhukhuk

su : tq...takpe la su..sakit2 camni kan dapat menghapuskan dosa kecil ;)

YuNyLoveSYou said... BALAS

Get well soon dear... Yuni pon penah kena kencing kotor ni... huhuhu tapi awal2 perkhawinan... skrang dah tak sanggup kena dah... so kena minum air byk2 dan air bali... jgn berhenti minum air keh... hehehhee lots of love!