Thursday, April 28, 2011

=masih tak dpt follow=

sebelum ni aku dah penah ckp
masalah blog aku yg tak dpt nak folo blog org
canne ae
sapa leh bantu aku

????????????????

di kesempatan ini juga
aku nak minta maaf pada korang

:: yang follow aku, tp kunjungan balas saja yg di terima. jgn igt aku sombong sbb tak folo blog korang. aku nak sgt folo blog korang. tp tak tau canne nak solve prob ni. walopun aku tak folo pada zahirnya, tp aku dah masukkan blog korang dalam blog list.so once korang update blog tu, aku tau la. at da same time aku ikut juga perkembangan korang

::: yang tag aku. bila ada syarat yang perlu follow blog tuan penganjur aku tak leh nak join.sori bebanyak tau.bkn tak sudi.tp the main reason is kekangan yg aku ckp tadi


sekali lagi, minta maaf banyak2
kesulitan amat dikesali


4 comments:

Nana Aris said... BALAS

eka dah try tanye blogger help ke support ke..takpun try google je prob eka ni kot ade jawapan..nana pon tak terror nak tlg eka..huhu

su su said... BALAS

ha ha ha...faham2..

eMMe said... BALAS

kot2 Eka ter'klik' memane ke, check setting kat follower tu...

Fika Ashikin said... BALAS

alamak eka...chek yg rabun it ni lg la x dapek nk nolong.. :)