Monday, October 11, 2010

bila si isteri dirisik orang

sebelum apa2 aku nak gelak besar dolu
hahahahhahahahahhahahah
(^__________________^)
jeles gila en somi kat aku
padahal dah confirm kawen dgn dia...dah ada surat nikah pun



camni citenya...
semalam, pas maghrib mama call
katanya ada org datang umah, kawan lama mama 
aku pun...o...ok ok je la kan
sbb tak tau apa motif utama mama nak citer kat aku
sekali mama kata org tu dtg membawa hajat
ni antara dialog mama dgn orang tu



mak mertua tak jadi aku : cik da (nama glemer mama tu) kami ada sebab lain mai umah hampa ni
cik da : awatnya <---guna dialog utara taw
mak mertua tak jadi aku : anak dara cik da yg belajar kat utm skudai tu mana
cik da : dia keja dah
mak mertua tak jadi aku : nak habaq ni. anak teruna kami berkenan kat dia, dia suh mai merisik ni.eka ada boypren dak g
cik da : hahahhahah...gelak besar mama..heheh tipu dah kawen dah aih...dok dgn laki dia kat sarawak nu
mak mertua tak jadi aku : ha??? betoi ka.... 



betui la makcik...dah 10 bulan saya kawen


 ni gambar saya dirisik,tp bukan dgn anak makcik


ni pulak tanda saya bertunang, tak caya lg???






ni dia hero saya aka harta paling bernilai dalam hidup saya





nak pitam aku dengar citer ni
yang pelik nya
dorang tak tau ke aku ni dah jadi bini org
bila ditanya, mama tak jemput dia g keduri ke
ada, tp pintu dia berkunci
dia dok kat kl dgn ank dia
o patut la... skarang balik kg baru tau citer...
oooooooooo...
itu macam pun ada ka



11 comments:

eMMe said... BALAS

sunuk la camtu...ade org nak kat isteri org nih..
laku lagi Eka ni...hahahaha....ape pun, Eka dah jumpe hero nya....semoga adanya cerita ini, Eka bertambah la bahagia disamping somi terchenta...

E K A said... BALAS

sunuk ke emme.sunuk jeleskan en somi je.heheheh...mekasih emme doakan eka camtu...sayang emme

PUANSTOBERI said... BALAS

ehehe...klaka pun ada bila bc. tp leh lak derang tatau yg EKA da kawen eh. hihihi

Cik PUan Mr Shaiful.. said... BALAS

ha ha haa.eka ..nasib dia dtg merisik...watnya bawak cincin segala tak ke haru....he he he ..
yang penting eka bahagia dgn hero eka sampai ke syurga tau..amin

E K A said... BALAS

puan stoberi...tu la klaka kan...en suami siap ckp, seb baik kawen awal


puan MR Shaiful...itu lagi haru.nasib datang risik je bar...thanx doakan

hafiz said... BALAS

kah3....

Noli said... BALAS

wahhh..dah kawen tapi masih laku..cayalaaaa...hehe

E K A said... BALAS

ceh gelakkan pulak madal ni

noli,tak la laku sgt.cuma makcik tu je tak tau perkembangan semasa

gincuitumerah said... BALAS

kelakar la eka..jd x betul lah bile org kate sahm bile da kawen ni jatuh..he333

Iena said... BALAS

laki kamu awl 10 bln! hahahhaa

Lina Rahim said... BALAS

hahahha..lawak betul la makcik tu..nak pinang orang pun tanya la dulu status yang dipinang..bukan main terpa je..lucu...hehhe