Monday, October 11, 2010

'no title'

adoi..ngantuknya ptg2 gini.apa nak buat eh...
episod cite yg selalu aku ikut selama ni dah abes
so....
sekarang tgh paksa diri tak nak tido 
sbb takut susah nak tido mlm karang
 ^___^
tgh takde keje, godek2 lappy tetiba nampak gambar ini
 
 


sepuluh (Eka and Firdaus)



sepuluh????
 hahha.... 10 sempena sambutan monthsary yg ke 10 tempoh hari
merangkap befday aku jugak kata en somi
sbb masa beday ritu tak de kek
tak tau mana en suami dapat kek ni
uols tau la... kat sini mmg takde SR kan
neway...terima kasih manyak2 cayang
sayang u







AWAS : STATEMENT DI BAWAH BISA MEMBUATKAN KALIAN MUNTAH HIJAU
kepada sesapa yang tak kisah, leh teruskan...sapa yg kisah sila tekan butang X
di bawah ni hanya catatan diari seorang isteri






sempena ulang bulan yg ke 10
saya nak bagi tau pada en blog
10 sebab kenapa saya syg sgt2 pada MOHD FIRDAUS aka en somi
::: tolong saya buat keje sekolah
::: tolong bawa beg sekolah saya
::: veri tolerate specially time saya kene bg commitment terhadap keje
::: tidak pernah meninggikan suara
::: selalu buat air panas waktu nak mandi pagi bila saya kesejukan la
::: selalu sidai baju <-- sbb takut org lain nampak isteri dia. saya tak buli pon
::: angkat saya masuk bilik bila ketiduran di living room
::: meminjamkan lengannya sbg bantal kepala  saya selama ini, kecuali masa kem murid tahun 6
::: pujuk saya bila 'merajuk gatal'
::: layan kerenah saya tanpa jemu
::: tak pernah miss say love u setiap hari


 
saya harap sangat suami saya tidak berubah sampai bila2
Love my husband more and more each day



4 comments:

eMMe said... BALAS

ahaks! ingat gambar bertaut bibir, wakakkaa! suspen la eka ni, ape pun, hope both of u, hepi forever...

E K A said... BALAS

uisyyy...tak leh la bertaut bibir emme...bahaya.tu koleksi peribadi je boley.hehehhe

InaAchik said... BALAS

love last picture!

Lina Rahim said... BALAS

sepuluh bulan yang indah..suka