Friday, October 29, 2010

sport day

fuh...fuh...berdebu dah blog nih
lama betoi blog tidak berhapdet
dan byk perkara yg berlaku sejak dua menjak ni
tp tak sempat nak update, sbb teramat lah busy
kamu tau kenapa
salah satunya disebabkan sport day skolah aku
itu ini nak kene buat.sgt tak larat...
sampaikan bgn pagi td, kepala jd ting tong
oh ya...arini skolah amik cuti peristiwa
so dapat la menjenguk blog kengkawan
rindu sama kamu semua !!!
sori sbb lama sgt amik masa nak reply comment korang
ok tanpa membuang masa
aku nak umumkan 1 berita gembira berkaitan dgn sport day baru2 ni
aku selaku rumah RENTAP telah diiktiraf sebagai johan utk tahun ini
horey... bangga gila
thn lepas dapat tempat paling corot tau
thn ni naik mendadak.amin
berkat usaha jurulatih gak tu
en somi pun pulun beri sapot kat umah aku
tp tak de pulak gambar kami berdua masa sport day tu
kelam kabut punya pasal



ha tgk...sampai bersila aku kat situ



ni pulak selepas diiktiraf sebagai juara.suker !!! merah membara lagi. dimana cikgu eka ye



sila abaikan aksi cikgu terlampau tu.hover!!!


waktu ni mmg selekeh gila.penat melampau

0 comments: