Friday, October 15, 2010

im hot

macam 'perasantan' je kan statement atas tu
tp tak kan la aku nak masuk bakul angkat senirik kan
actually, lain maksud aku tuh...yg aku maksudkan
im hot = saya panas 
betul kan, kata banyak makna
ya...saya sangat panas...muka ni dah macam udang goreng kene panggang dah


 panaskan...nak tau tak siapa jejaka manis di sebelah tu...


pakwe baru la.hahahha...shhhh...kantoi sudah
eh mana ada... mana leh ada org len berkongsi payung dgn aku
nanti en somi bawa keluar parang pulak
jejaka yg menemani aku sepanjang berada di padang ialah...


 DIAlah my hero, my prince charming.tak de org lain.only u



 waktu2 kesulitan macam ni BELIAU sentiasa ada disisi



 terima kasih tolong payungkan



korang nampak aksi aku menyinga ni...



aku marah kat anak murid aku sbb dia kacau kawan dia
boley kawan tgh berlari dia g acah sampai terkojut budak tu
hilang fokus sampai tersungkur dibuatnya
mana aku tak tempik



 
jatuh sudehhh



ni la budak yang dimaksudkan, Patrick anak Singa.nakal sgt


marah2 pun, pastu aku kawan balik
budak2 nya nakal biasa la kan
neway latihan utk hari ini berjaya dijalankan..
cuma kene tunggu saringan seterusnya
sebelum sport day







6 comments:

eMMe said... BALAS

kalo cuaca panas cam tu, mmg leh timbul rasa marah kan..huhuu..siap ade tukang payung lagi..eh, jadi model lak tu, hahahha...

suhadaPuanShaiful said... BALAS

best2,,,,tugas suami kan melindungi isteri

E K A said... BALAS

emme : sgt emme.buatnya budak tu luka ke, patah ke...kite gak susah.dah la panas menyemarakkan kemarahan ku

suhada : betul betul betul...be protective.
suhada tinggalkan link awk

Lina Rahim said... BALAS

suweeet payung pink tu..hahahaha

E K A said... BALAS

itu payung eka masa zaman bujang dulu...mula2 mmg tak bawa payung.tetiba en somi datang, n bawa payung.cayang dia

*luv Syahnia* said... BALAS

best je melayan kerenah bdk2 kan
lg2 yg tak dgr cakap..hihi
sabar ckgu eka ;P

alala sweet je en.somi
dtg payungkn wife die
tnda sayang lbih tu kak ;)