Friday, July 9, 2010

aku kenyamukan

location : stadium bintulu
time : 5.05 pm

kali ni bkn sambungan entry lepas ae...topik tu dah tamat hokey...isu arini...aku diserang nyamuk tatkala menanti buah hati tercinta main bola...abes bintat2 badan gue...sgt tidak suka di situ...ikutkan hati tanak ikut...tp mengenangkan permintaan en suami... kene la tunaikan (katanya, dia nak tayang bini kat kwn2 dia, apa2 je la en suami...isteri mu ini redha jerk) dan aku tanak ingkar ckp dia...al maklum la...baru je baca perjalanan israk mikraj kan...so termuhasabah la sikit diri ni...seperti biasa kalu aku teman en suami ke futsal ke, stadium ke, aku akan bawak beruk ben ni kan...time tu la nyamuk2 durjana ni menggigit tubuhku...bukti kejadian tak sempat snap...hanya gambar di bawah je sempat di ambil





candid by en suami


masih cerah lg padahal, nyamuk yg kelua ni cam meraikan aku je...cam sambut pesta muda mudi je gayanya...cuba tgk gambar kat ats tu...aku ni lgsg tak de keinginan nak berjongging ke hape kan. isteri2 org lain ada gak berjoging kat stadium tu...tp aku...ah tak koser aku...en suami ckp, aku dgn dia cam cite gol n gincu...sorang sgt2 suka kan bola, sorang lg....ergh........alegik betol dgn bola...rimas dgr pasal bola...naknya musim bola skang...kat skolah kecoh world cup...peduli apa aku...maradona nak bogel ke apa.maradona pun aku tak kenal...hehehe...tu la pro n contras yg plg ketara ant aku dgn en suami



alahai cekedingnya suami ku ituw



~~~siaran tergendala, sambung cite malam karang~~~



location : home sweet home
time : 9.30

tau tak kenapa siaran tergendala tadi...pala en suami benjol kene tanduk dgn geng pertahanan pihak lawan...cuak aku tgk pala benjol dia tu...dan setelah di tuam inilah hasilnya...





haisy mcm2...sian en suami...dah la dia frust,time dia jaringkan gol aku dok kusyuk ber 'fbing'. mintak maap ye kanda. tp dinda mmg tau kehebatan kanda beraksi di padang :)


 

2 comments:

fikaryna said... BALAS

la..ingat jd pom pom wife..hehe..

E K A said... BALAS

tak la fika...jd misi to en suami :)