Tuesday, July 20, 2010

jadikan iktibar

masa dok ber 'fb' ing tadi...aku tertarik dgn 1 video ni
utk rakan2 yg semuslim dgn aku
plz...plz...plz...
aku pinjam masa korang 6 minit utk tgk video
 ni
aku tau maybe ada yg dah tgk
sbb aku pun penah tgk sblm ni
tak silap aku masa kat u dulu
tp yg ini lg clear...
siap tunjuk gambar org
mmg meremang la bulu roma aku dgn en suami
nak nya jeritan di lapisan kerak bumi tu...tatuuttt!!!
dalam video ni menyatakan budak berumur 18 tahun
yg sering kali ninggalkan solat waktu usia mudanya
pas 3 jam dikebumikan ayahnya minta digalikan semula
alangkah tekezutnya pabila melihat...melihat...melihat
haisyyy seram nau tgk
korang tgk la video tu
itu budak yg br 18 tahun
kita aku yg dah tua ni lg la byk kesalahan yg dilakukan
sama ada sedar mahupun tidak

........................

 

ya ALLAH, peliharalah diri ku ini
dari segenap penjuru jauh dari dosa ya Allah...
"sesungguhnya azab Engkau amat pedih"
Maafkanlah kami ya Allah..cukuplah pengajaran untuk kami
jauhkanlah kami dari aZabMu...
amin...




0 comments: