Monday, July 5, 2010

tujuh

ada apa dengan tujuh ???






happy ulang bulan yg ke-7
ya...dah 7 bulan tido berteman upanya... (gatai)
walaupun dah 7 bulan berkahwin...masih lagi dapat




hadiah



sangat tak sangka
rasa cam pengantin baru lg...padahal dah lapok
school mate bg hadiah smlm...thanx kak ija
suka sangat
leh kata tiap2 bulan ada je rezeki kitorang...syukran
hadiah equal to rezeki la kan
dan kali ni dapat...


periuk ~nampak sgt suh aku masak pandai2



leh menambahkan koleksi periuk kat rumah den ni ha
wat pengetahuan korang segala isi umah
tak de pun yg aku beli
sume tu ihsan kawan2 masa kawen ritu...
aku kargo sume brg2 tu dr tanah malaya  ke sini
untung gak ae kawen ni
hehehhe...moral of the strori.
kawen cepat2.dapat byk hadiah


................('_').................


ucapan tuk en suami...
hehehe....thanx sbb jaga sayang dgn baik selama 7 bln ni
im proud to be ur wife (titik)
arini tak leh lama2...actually aku kat cc...
1st time 2 laki bini ni jejak cc
en suami nak donlod apa tah
intenet kat umah problem...
kene panah kilat
broadband pulak cam siput
geram geram...nak g serang telekom ni
jommmm
sapa nak folo...



p/s : ops edisi lepas geram ke hape ni...haisy...apa la nasib...p1wmax please ;)



2 comments:

Lina Rahim said... BALAS

hai..saya pun baru 7 bulan kawen jugak.. :-)

E K A said... BALAS

sama la ye...awk dah preggy ke