Wednesday, July 7, 2010

penyakit org kawen

tatau la korang camne...tp aku mengalami masalah yg sama...badan aku naik dgn jayanya...setelah 'dibela' oleh en suami...apakah (maknanya) ???  pernyataan ni pula disokong oleh teman2 seperjuangan yg mengalami nasib yg sama...dibuktikan pula dgn...gambar2 berikut


cuba tgk gambar ni,napa aku dok dlm zon biru tu ae


ha nampak peha ku yg besar itu...ngalahkan drumstic kfc



ha...ni lg jelas




ni dekat sket...nampak tak???


aku tau berat aku dah naik...tp aku bt2 tatau je...perasan kurus...padahal en suami dah keep on komplen ckp 'berat syg dah naik la' setiap kali angkat aku... ( harap maklum ye...aku suka 'tertidur' depan tv dan setiap kali tu en suami bawa masuk bilik... ececey) nak jadikan citer, br2 ni aku pakai suar jeans masa zaman U dulu...sangat memeranjatkan...hampir tak muat sudah seluar itu...agak ketat...terutamanya di bahagian bon***. pinggang okey lg. actually dah lama sgt tak pakai seluar ni.nape tah tetiba datang mood nak pakai seluar zaman arab jahiliah ni...then pakai...


tgk seluar pun cap tom girls.zaman blajar kan~kurang berkemampuan


nampaknya kene beli suar jeans baru la....kan en suami kan ;) hehehe...size 7 maybe... (aiseyman nampak sgt cam nak beli suar.siap bg tau size lg) walaupun badan aku dah naik...tatapi aku bangga dgn en suami kerana masih mampu mengangkat aku ;-) wink



kekuatan power rangers dalam bdn en suami mmg tak boley disangkal :)
sbb mampu mengangkat si berat itu


5 comments:

LinaRahim said... BALAS

wah..saya pun mengalami keadaan serupa..tak tahu la kenapa..walaupun da cuba diet tapi tak nak turun, yang pakaian dalam pun lagi lah terpaksa tukar.

nadeera said... BALAS

baru naik skit tu..heheh sok2 kalo preg,mau naik lagi berkilo2..mmg tak larat la en suami nak angkat..hehehe

mama affan said... BALAS

kira 2 kurus lagi..kalau ryna..naik berkilo2..susah hati nih..huhu.

Nana Aris said... BALAS

same la eka..kite pon semaken sehat..da setaun kawen ni, 5kg berat kte tmbah..kadang2 jumpe sedare tu trus je ckp, 'sye tak pregnant lagi, sye mmg da berisi' ;p ramai sgt yg igt kite da pregnant sbb sehat sgt..hehe

E K A said... BALAS

saya dah naik 2kilo la dari berat asal...masa bujang 37-39...skang sudah 41..aiya...camne ye puan2 sekalian...jogging pun malas