Thursday, July 22, 2010

thanx to all

yuhooo...my follower dah nak cecah 50...kejap je rasa poyo je kan. br 50 dah nak kecoh...red mummy dah ribu riban tak kecoh pon. biasa la...new born blog cam i ni kan...dah la post entry tah apa2...sebelum berceloteh panjang, aku nak say welcome to suraya harun , lynn , eyba , farlina, dan fiza......mereka2 inilah yg menyebabkan angka tersebut meningkat naik... (suraya n farlina, tinggalkan link korang, tak tau kenapa eka tak dapat nak g ke blog korang) tp korang2 yg disayangi pun sama gak, tanpa korang sapalah aku...eleh lagak cam bintang kecil popular pulak...serius,aku sgt menghargai persahabatan kita di alam maya ni...yg sudi advise aku itu ini, specially bab nak mempregnent kan diri, walaupun lom berjaya di saat ini...doa2kan la yer...to new follower, pasni leh la kita kongsi2 citer.sharing is caring kan...wat pengetahuan korang blog ni merupakan diari bergambar di alam maya yang
::: mencatat perjalanan seorang isteri + anak
::: menempek gambar bersama yg tersayang...sori kalu korang sakit mata,i minta maaf
::: bertukar pandangan
::: kongsi2 citer dgn uols
::: luah segala ketidakpuasan hati

takde niat di hati aku nak menunjuk2 apatah lagi belagak...aku datang dr keluarga miskin sederhana + aku hanyalah manusia biasa yg mkn gaji setiap bulan...tau tak nape aku ckp camni, sbb aku takut sgt2 kalu korang salah tafsir. apa yg aku ceritakan kat sini dgn niat nak berkongsi bukan niat nak show off dgn apa yg aku ada. aku bukan anak org kaya,nak tunjuk itu ini...dan jauh sekali nak bermegah2...sumtime mungkin aku tak sedar, apa yg aku tulis menyebabkan org sekeliling judge aku sebaliknya...aku ni lurus orangnya...dan tidak berfikir panjang...agak2 nak tulis/tempek gambar...aku letak...arap korang leh terima aku seadanya...thanx semua !!!


('___________')

4 comments:

Nurmala Mazlan said... BALAS

Link saya ada tak? hiks` x malu sungguh

Lina Rahim said... BALAS

Eka, Eka dah link saya kat blog list Eka housewife tu: Serenity & Serendipity tu...saya pun dah link Eka da..

E K A said... BALAS

lina, nama awkyg farlina84 tu ke...hehehe...igt sapa farlina tu...

rosalinda : ha'a la dear...camne nama awk leh tercicir nih....saya link skang jugak...tp rasanya dah masukkan...saya penah comment entry awk kan

Lina Rahim said... BALAS

ha'ah, yang farlina_84 tu la..hehehe.. :-)