Monday, July 12, 2010

ketinggalan zamannya aku

rasanya last aku mkn kfc masa thn lepas (lama kan) ...kenapa tah aku dah tak berselera dgn kfc ni...tp masa aku kecik2dulu mama selalu je bawa g sini...mana pandai mkn yg lain. kalu org yg sentiasa ikut perkembangan aku, korang asik nampak aku mkn kat pizza je kan...dlm sebulan tah bape kali mkn kat pizza. itu je yg ada kat dpn mata...sushi king pun baru dpt dikesan br2 ni. tp kalu ada mcd, hi2 bye2 la kat dua2 tu... (kata nak boikot) haisyyyhh...tp tah la...tetiba je tadi en suami ajak lunch kat kfc.mimpi ata tah...aku on je...sampai kat dlm kfc tu...aku bt2 jakun bila tgk ada menu baru di bawah ni


toasted pocketful


sungguh aku baru tau akan kewujudan makhluk di atas = toasted pocketful. see betapa ketinggalannya aku...sejak bila derang launch benda alah ni ae...how it taste...??? just nice...ok gak la...ala2 twister je.cuma yg ini versi gemox...8.20 utk sabah sarawak...correct me if wrong


kenyang gile


igt kan leh sumbat lg lam perut...tp mkn tu je dah mengah... dinner plate + chezzy wedges + nugget masih bersisa ...tak ley masuk agi dah




3 comments:

♥ sha ♥ said... BALAS

adeh tekak western sungguh auntie nih =p
aritu ada try gak mkn benda alah tu tapi cam takmo masuk kat tekak plak. gaknya sebab ada jagung2 tu kot. haih

nUR_rOsALiNdA said... BALAS

Sama la ngan kita, skang kalau malas masak jeee...Mc'd la jawabnyer sbb itu yg ada didepan mata..hiks~

E K A said... BALAS

sha...sikit la...:)

rosalinda, kita pun malas tu...tu yg bt2 tak larat...heheh so tayah la masak