Friday, July 30, 2010

lamb shank

citer di bawah ni...hanya lah diari pasangan suami isteri...tak de info penting pon...masa time naip ni emosi aku baru je nak stabil....bunyik cam tak stabil je sebelum ni...hehehhee...tau tak kenapa...result student aku sgt2 teruk...sgt2 merudum. budak yg aku expect lulus pun boleh fail...camno tu...padahal dah puas polish sbelum ni...makin dekat dgn exam makin teruk jadinya...sapa tak risau...dorang nak peksa kita yg risau lebih taw...masuk je kelas pagi tadi menyinga la aku...bkn apa nak bg dorang sedar, cuba pk susah senang mak bapak dorang keje cr duit dtg skolah main2 camtu....banyak cantik ??? perkara yg membuatkan aku bertambah benggang pabila note yg aku bt sendiri khas utk dorang dicampak merata2 + hilang...dah la fotostat senirik kat kedai. tak minta 1 sen pun dari dorang sbb tau mostly dorang anak org susah...bukan nak mengungkit, at least hargai la sikit apa yg aku bt...aku mmg sgt emo...sebelum exam aku siap masuk kelas dorang recall apa yg patut, padahal aku ada kelas lain time tu...hokey dah...dah...takmo ckp pasal ni..tajuk entry pasal kambing tiba2 citer pasal ank murid aku lak


berbalik pada entry...disebabkan ke'tensionan' yang amat sgt en suami ajak kuar...terapi yg baik utk aku. tq en suami sbb memahami. ni baru nak jenguk dunia, dis week tak sempat kuar langsung sbb ada kelas waktu petang...n sumtime ada personal discussion group dgn budak. for dis time en suami bg kuasa veto tuk aku wat pilihan nak mkn kat ne...apa agi...western food la.tp sampai kat sana lain jadinya...en suami yg mkn western food...1st time dia mkn lamb shank...selalunya lamb chop jerk...bapak besar giler lamb shank ni.sepatutnya kongsi dua org pun cukup dah...lebih kurang cam lamb chop gak la...cuma lamb shank ni ada mushroom soup + bread...nyaman bah



RM 25 @ restoren seribu bintang~bawah lamb tu ada mach potato


cocktail kesukaan aku


yang ini aku nya sotong butter ala carte RM 8.50



pas kenyang perut en suami nak potong rambut pulak



muka bosan si isteri bila dah lama sgt menunggu



jelingan maut...'lambat lagi ke abang'


padahal jeles amoi tu dok belai kepala en suami.kwang kwang kwang...en suami bkn bole sgt...kalu main kepala dia...cam meow meow jadinya...leh tido dia kat situ jugak...ok la dear...ngantuk...plus kepala weng weng makan kambing banyak sgt...




pssttt....sori condition gambar yg kabur disebabkan guna hp cap ayam
harap maklum...

2 comments:

Lina Rahim said... BALAS

cikgu..jangan tensen2..hehehe..

E K A said... BALAS

sakit hati la lina....anggap je tu dugaan dan cabaran seorang cikgu