Saturday, July 31, 2010

keje+shopping

hari sabtu, hari yang sibuk dgn aktiviti sekolah...makanya, haruslah...pasangan suami isteri ni makan luar.tak larat lg den nak masak.akt dari pukul 7pagi sampai 4.30...tak ke satu hari tu...tp best... makan ajer keje aku... rezeki melimpah ruah. pas je program tu, aku g mall.shopping rehatkan minda... beli brooch, baju, baju kecik...ops...terlebih sudah...bila dah shopping moping ni...suka la...dan muka aku akan melebar camni



 senyum sampai telinga



meow meow meow



tetiba ada org bt promotion tuk mesin ngurut badan...en suami apa lg...servey2 arga massager tu...ok la.not bad...tp kene tunggu blk malaya dulu la...karang nak hangkut mesin ni je dah mkn space lam kargo...aku bekenan yg satu tu...ala2 sofa gitu...


 yg ini harganya 18k. fuh...berpeluh dgr...confirm tak mampu


hah siap terbaring lg mesin ni kerjekan suami aku




0 comments: